Nog 5 dagen tot vertrek - Reisverslag uit Dorst, Nederland van Manon Rijen - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen tot vertrek - Reisverslag uit Dorst, Nederland van Manon Rijen - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen tot vertrek

Door: Manon van Rijen

Blijf op de hoogte en volg Manon

03 Februari 2015 | Nederland, Dorst

Aanstaande zondag sta ik rond dit tijdstip zenuwachtig te wezen op het vliegveld in Brussel. Mijn avontuur gaat dan eindelijk beginnen! In juni zijn Maud, Michelle, Bibi en ik al met de voorbereidingen begonnen en nu komt het toch wel heel dichtbij!

Alles is geregeld, koffer al bijna helemaal ingepakt en nu de laatste dagen hier in Nederland genieten met familie, mijn vriend en mijn vriendinnen.

Om half 5 zal het vliegtuig opstijgen en maandag 9 februari zullen wij landen op Windhoek. Wij verblijven in een guesthouse van family Walters. De zoon van deze familie zal ons ophalen van het vliegveld.

Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevingen in Namibië en omstreken. Ik heb er heel veel zin in!! Mijn volgende reisverslag schrijf ik in het warme Namibië.

  • 03 Februari 2015 - 21:54

    Sabine:

    Spannend manon!!
    Je kijkt er zo lang naar uit en nu is het bijna zo ver!!
    Ga er ontzettend van genieten en super knap dat je dit avontuur aan gaat....ik heb bewondering voor je!
    Heel veel plezier en je zult een hoop leuke mensen gaan ontmoeten en een ervaring om nooit meer te vergeten!
    Succes en zal je vehalen hier op volgen hoe je het daar hebt.
    lieve groetjes,
    Sabine

  • 03 Februari 2015 - 22:02

    Ricky Nuiten:

    hoi Manon.

    Nog een paar daagjes en dan gaat jou avontuur beginnen.Wij wensen je een goede reis veel plezier en succes.Leuk dat je een blog bij gaat houden kunnen we hier ook meegenieten van je avontuur.Groetjes en het beste van Joep,Riecky,Jori en Milan.

  • 03 Februari 2015 - 22:24

    Tante Conny:

    Lieve Manon. Veel plezier de komende maanden. We gaan je wel missen hoor!


  • 03 Februari 2015 - 22:38

    Daphne Maas:

    Hey Manon!
    Komt nu wel erg dichtbij, spannend!!
    Geniet lekker van je laatste dagen thuis.
    Goede reis en ik kijk uit naar je verslagen vanuit Namibië!
    X Daphne

  • 04 Februari 2015 - 10:39

    Peggy Verbunt:

    Hoi Manon,

    Het is bijna zover na het lange wachten en de voorbereidingen.
    Je zult een mooi avontuur te gemoet gaan wat straks niemand meer van je kan afpakken.
    Lieve Manon heel veel plezier en geniet ervan.
    Hou ons maar goed op de hoogte zodat we van jou ervaringen kunnen genieten.
    Goede reis

    Gr peggy verbunt

  • 06 Februari 2015 - 07:29

    Ingrid Kroot:

    Spannend! Het begint nu wel echt te korten hoor.... Wat een avontuur! We gaan je verhalen zeker volgen. Geniet van alle avonturen, maar pas goed op jezelf! Je zal gemist worden thuis! Heel veel succes Manon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Internship in Namibië

Actief sinds 28 Dec. 2014
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 5958

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 14 Juni 2015

Een verre reis naar Namibië

Landen bezocht: